Silniki takie są bardzo przeciążone w związku z tym ich żywotność jest coraz to krótsza.
W rankingu na najlepszy silnik brane były pod uwagę takie cechy jak : zużycie paliwa, trwałość i koszty eksploatacji.
W pierwszej dziesiątce najlepszych znalazły się takie silniki jak :
- VW 1.9 TDI 90-150 KM montowany w następujących modelach : Polo, Golf, Passat, Touran, Sharan, Audi A3, A4, A6, Skoda Octavia, Fabia, Roomster, Superb, Seat Ibiza, Toledo, Leon i Altea
- Honda 2.2 i-CTDi 140 KM montowany w Hondzie Accord, Civic, CR-V, FR-V
- Renault 2.0T 163-230KM dotyczy takich modeli jak Megane II i III, Laguna II i III, Scenic, Espace,Vel Satis i Avantime
- BMW 3.0 D 184-306 KM dotyczy serii 3, 5, 6, 7, X3, X5, X6
- Alfa Romeo 2.4 JTDM 150-210 KM dotyczy modeli Brera, Spider, 156, 159, 166, Lancia Lybra, Thesis, Fiat Croma i Stilo
- Lexus 4.0-4.3 256-300 KM montowany w serii GS, GX, LS, SC, w Toyotach z rynku japońskiego Celsior, Mark II, Crown Majesta
- Toyota 1.4 D- 4D 90 KM dotyczy modeli Yaris I, Yaris II, Verso, Auris, Corolla, Urban Cruiser, Mini One D
- Volvo 2.4 140-170 KM i dotyczy C30, S40, V50, S60, V70, S70, 850 oraz Renault Safrane z końca produkcji
- Fiat 1.260-86 KM i dotyczy Panda II i III, Punto, Brawo i Brawa, Palio, Siena
- Ford 1.25 75-80 KM montowany w modelach Fiesta Mk 4, Mk 5, Mk 6, wersja 1.7 w Fordzie Puma
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz