piątek, 7 września 2012

W tych silnikach nie należy montować LPG

Normalną rzeczą jest, że w silnikach zasilanych gazem LPG dochodzi do szybszego zużywania się zaworów i gniazd zaworowych. W niektórych silnikach naprawa i regulacja tych elementów jest skomplikowana a to oznacza, że również droga. Z tego względu montowanie w nich instalacji gazowej jest mało lub w ogóle nieopłacalne.
Do takich silników należą:

  • silniki duratec HE 1.8 i 2. montowane w Fordach Mondeo III
  • silniki 1.8 i 2.0 w Mazdzie 6
  • silniki 1.1 i 1.3 w Mitsubishi Colt
  • 1.6 i 1.8 w Mitsubishi Lancer
  • 1.6 w Mitsubishi ASX
  • 2.0 i 2.5 DOHC w Subaru Forester
  • 2.0, 2.5, 3.0 DOHC w Subaru Legacy
  • STI 2.0 i 2.5 DOHC w Subaru Impreza
  • 1.6, 1.8 i 2.0 VVT-i w Toyocie Avensis
  • 1.4 I 1.6 VVT-i w Toyocie Corolla
  • 1.0  VVT-I Toyota Aygo, Citroen C1, Peugeot 107
  • 1.0 VVT-i Toyota Yaris

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz