Niedomagania z jakimi możemy się spotkać to:
- Szarpanie podczas jazdy - przyczyną może być uszkodzony silnik krokowy,który jest odpowiedzialny za sterowanie dawką gazu, uszkodzony reduktor lub nieszczelny układ dolotowy
- W kabinie czuć zapach gazu - może to być spowodowane nieszczelnościami instalacji gazowej lub lub układu wydechowego
- Nieszczelność układu chłodzenia w miejscach połączenia przewodów lub przecieki z reduktora
- Nagłe gaśnięcie silnika może być spowodowane niewłaściwym zamontowaniem reduktora lub złej regulacji bądz złej modyfikacji układu zasysania zimnego powietrza
- Przegrzewanie sie silnika - przyczyną może być zapowietrzenie układu lub niewłaściwe podłączenie przewodów
- Silnik "nie wchodzi" na obroty - problemy z oprogramowaniem, zapchany filtr LPG lub zużycie reduktora
- Nie działający wskażnik poziomu gazu - zawieszony pływak ewentualnie brak połączenia elektrycznego
- Zużycie pompy paliwa objawia się szarpaniem przy jezdzie na benzynie, trudnością w uruchomieniu silnika, donośne buczenie dochodzące z tyłu samochodu
- Strzelanie silnika podczas uruchamiania lub przyspieszania spowodowane jest złą regulacją składu mieszanki, lub zużytym układem zaplonowym. Wystrzały gazu uszkadzają kolektor, może też dojść do uszkodzenia przepływomierza.
- Zużycie gniazd zaworowych - przyczyną jest zbyt uboga mieszanka gazowo-powietrzna
- Ogrzewanie nie działa - mógl się zapowietrzyć układ chłodzenia albo jest niewłaściwie zamontowany reduktor.
- Trudności z zatankowaniem gazu do pełna - zwykle wina leży po stronie zaworu do tankowania, można go wyczyścić lub wymienić na nowy
- Korodowanie układu wydechowego spowodowane wydzielaniem się większej ilości pary wodnej niz przy spalaniu benzyny
- Pogarszające się osiągi sinika - zużyte filtry lub reduktor a w instalacji z wtryskiem wadliwie działająca elektronika
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz